رسول مرادی

راز دهم:
سعادت واقعی در زندگی، در نحوه ی عکس العمل ما در مقابل رخدادها و حوادث زندگی است نه در بخت و اقبال. بنابراین خود را مسوول زندگی خود بدانیم و تقصیر را به عهده ی دیگران نیندازیم تا بتوانیم با عکس العمل های مناسب، حقیقت زیبای زندگی را به واقعیت قابل قبول تبدیل کنیم و به خوشبختی و سعادت برسیم.



           
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:راز،زندگی،,,,,, :: 18:24
R.M

راز نهم:
تمامی ارتباطات ما با کاعنات و دیگران، آیینه هایی هستند که خود ما را نشان می دهند و تمامی مردم، آموزگاران ما به حساب می آیند. پس با خودباوری و اعتماد به نفس، زیباترین رابطه ها را برقرار کنیم و از کلید طلایی ارتباطات، برای باز کردن هر در بسته ای در زندگی استفاده کنیم و موفق شویم.



           
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:راز،زندگی،,,,,, :: 18:15
R.M

غروب ، تفکر ،...



           
دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, :: 12:45
R.M

راز هشتم:
مادامی که خودمان را دوست نداشته باشیم و به خودمان عشق نورزیم، نمی توانیم به کسی عشق بورزیم و از عشق دیگران نسبت به خود بهره ای ببریم. پس گوهر عشق را ابتدا به خود تقدیم کنیم تا بتوانیم مظهر عشق ورزی برای دیگران باشیم.



           
چهار شنبه 11 آبان 1392برچسب:راز,زندگی,,,,,, :: 2:42
R.M

راز هفتم:
ترس و ترديد، سرزندگي و نشاط را از انسان مي ربايد. با باورهاي عالي و توکل بر خداوند، هر گونه ترس و ترديد را از فضاي فکر خود درو کنيم و در وادي يقين و عشق، محکم و استوار به جلو برويم و زندگي پر حاصلي را در محضر خدا و کاعنات خلق کنيم.



           
چهار شنبه 11 آبان 1392برچسب:راز,زندگی,,,,,, :: 2:30
R.M

دو سال قبل در چنین روزی این وبلاگ ثبت و راه اندازی شد
melateiran در تاریخ: 11/8/1390 شروع به کار کرد

آرامچشمکلبخند



           
چهار شنبه 11 آبان 1392برچسب:تولد,وبلاگ,melateiran,,,, :: 1:0
R.M

راز ششم:
تلقي ما از واقعيت، ساخته و پرداخته ي فکر و ذهن ماست. پس واقعيت هاي زندگي ما مي توانند با انديشه هاي ما تغيير کنند. بنابراين مراقب انديشه هاي خود باشيم تا واقعيت زندگي مان را زيباتر کنيم.



           
چهار شنبه 10 آبان 1392برچسب:راز،زندگی،,,,,, :: 1:18
R.M

راز پنجم:
تمام مشکلات، موانع و مصاعب زندگي، درواقع درس هايي هستند که به انسان مي آموزند و انسان را مي سازند، آن ها فرصت هايي در لباس مبدل اند. حتي گاهي مشکلات، الطاف خفيه ي خداوند هستند که باعث رشد و شکوفايي انسان مي شوند. پس آن ها را گرامي بداريم و از آن ها بياموزيم.



           
چهار شنبه 9 آبان 1392برچسب:راز,زندگی,,,,,, :: 2:40
R.M

راز چهارم:
تغيير در وجود، نه تنها ممکن و ميسر است بلکه اجتناب ناپذير است زيرا تا ما تغيير نکنيم، زندگي مان تغيير نمي کند. انسان هاي سعادتمند،مرتباَ مي شوند و مي روند زيرا تا نشوي، نمي شود و تا نروي، نمي رسي.



           
چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:راز،زندگی،,,,,, :: 9:27
R.M

عشق
لحظه شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من، تو منی یا من تو؟  و تو گفتی هر دو
من به تو پیوستم، گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا همه وقت دست تو در دستم
تکیه گاهم باشی..   
و تو گفتی هستم ،  تا نفس هست کنارت هستم



           
سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:عشق,,,, :: 18:26
R.M

راز سوم:
هدف زندگاني، آن است که تمام توانايي هاي بالقوه ي خود را به عنوان يک انسان خودشکوفا بشناسيم و آن ها را شکوفا کنيم و بهترين خويشتن خويش را از خود ظاهر کنيم و به بيش ترين رشد و شکوفايي برسيم.



           
سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راز,زندگی,,,,,, :: 11:37
R.M

هنر مجرد یا هنر انتزاعی (آبستره) به هنری اطلاق می‌شود که هیچ صورت یا شکل طبیعی در جهان در آن قابل شناسایی نیست و فقط از رنگ و فرم‌های تمثیلی و غیر طبیعی برای بیان مفاهیم خود بهره می‌گیرد. این اصطلاح معمولاً درمقابل هنر فیگوراتیو استفاده می‌شود و در معنای وسیعش می‌تواند به هر نوع هنری اطلاق شود که اشیا و رخدادهای قابل شناخت را بازنمایی نمی‌کنند، ولی عموماً به آن گونه از آفرینش‌های هنر مدرن اطلاق می‌گردد که از هر گونه تقلید طبیعت یا شبیه‌سازی آن، به مفهوم مرسوم آن در هنر اروپایی، روی می‌گردانند.
تجریدگرایی به رعایت اصول و جنبه‌های عملی تجرید به منظور هر چه ساده‌تر کردن اثر هنری از یک سو، و هر چه گویاتر و غنی‌تر کردن زبان و بیان آن از سوی دیگر، اطلاق می‌شود. در حوزه هنرها و ادبیات فارسی تجرید را اغلب ایجاز نامیده‌اند.
آثار سعدی و حافظ از نمونه‌های برجستهٔ تجریدگرایی و اصالت ایجاز در ادبیات کهن فارسی به حساب می‌آید.
تاریخچه: در ابتدای قرن بیستم این واژه بیشتر برای مکاتب هنری چون کوبیسم و فوتوریسم بکار می‌رفت چراکه در اینگونه مکاتب طبیعت در صورت‌های ساده یا مبالغه شده - تنها تصوری از موضوع طبیعی اصلی - بیان می‌شد. در نقاشی‌های این گونه سبک‌ها هدف عموماً ضبط و روایت حقیقت اشیاء بود نه لزوما شکل ظاهری آنها. به گفتهٔ مورخان هنر مدرن، کاندینسکی نخستین نقاشی است که حدود سال ۱۹۱۰ نخستین نقاشی کاملاً غیر-بازنما را عرضه کرده است، و از آن پس، هنر انتزاعی مدرن در بسیاری از جنبش‌ها و مکاتب هنری مختلف پرورانده شده است.



           

 آتش زده ای به تار و پودم ای عشق
بر هستی و بر بود و نبودم ای عشق
افـسـرده و بـیــچــاره و زارم کــردی
من با تو مگر چه کرده بودم ای عشق

 

منبع:http://sekret.loxtarin.com



           
جمعه 3 آبان 1392برچسب:شعر,آتش,,,,, :: 8:27
R.M

راز دوم:
تصوير ذهني درست از خود، ما را به حقيقت زندگي هدايت مي کند. هر انساني، يک تصوير ذهني از خود دارد که من کيستم و چه مي توانم انجام دهم. تصوير ذهني هر انساني، پايه ي اصلي شخصيت و رفتارهاي اوست. به عبارت ديگر، تصوير ذهني ما از خود، نشانه اي از احساس فضيلت و زندگي ماست و نشان مي دهد که چه کار هايي از ما ساخته است و چه کار هايي از ما ساخته نيست. انسان ها حقيقت زندگي را با تصويرهاي ذهني خود مي سازند. آري تصوير ذهني زيبا از خود، موفقيت ها را مي سازد و موفقيت ها، باعث بهتر شدن تصوير ذهني انسان از خود مي گردد. تصوير ذهني ما از خودمان، نمادي از مجموعه ي باورهاي ما در فضاي زندگي است.



           
جمعه 3 آبان 1392برچسب:راز,زندگی,,,,,, :: 8:17
R.M

راز اول:

تمایی آن چه به منظور خوشحالی و خوشبختی واقعی بدان نیاز داریم، در درون ماست.



           
پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:راز,زندگی,,,,,, :: 11:27
R.M


دویست و پنجاه سال پیش از میلاد در چین باستان شاهزاده ای تصمیم به ازدواج گرفت.او با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت که تمام دختران جوان منطقه را دعوت کند تا از میان آنان دختری سزاوار را برگزیند. وقتی که خدمتکار پیر قصر ماجرا را شنید بشدت غمگین شد زیرا او می دانست که دخترش مخفیانه عاشق شاهزاده است.
او این خبر را به دخترش داد. دخترش گفت که او هم به آن مهمانی خواهد رفت. مادر گفت: تو بختی نداری، نه ثروتمندی و نه خیلی زیبا. دختر جواب داد:می دانم هرگز مرا انتخاب نمی کند اما فرصتی است که دست کم برای یک بار هم که شده او را از نزدیک ببینم.روز موعود فرارسید و شاهزاده به دختران گفت: به هر یک از شما دانه ای می دهم، کسی که بتواند در عرض شش ماه زیباترین گل را برای من بیاورد ملکه آینده چین می شود. آن دختر هم دانه را گرفت و در گلدانی کاشت. سه ماه گذشت و هیچ گلی سبز نشد. دختر با باغبانان بسیاری صحبت کرد و آنان راه گلکاری را به او آموختند. اما بی نتیجه بود و گلی نرویید. روز موعود فرا رسید دختر با گلدان خالیش منتظر ماند و دیگر دختران هر کدام با گل زیبایی به رنگ ها وشکل های مختلف در گلدانهای خود حاضر شدند. شاهزاده هر کدام از گلدانها را با دقت بررسی کرد و در پایان اعلام کرد که دختر خدمتکار، همسر آینده او خواهد بود. همه اعتراض کردند که شاهزاده کسی را انتخاب کرده که در گلدانش هیچ گلی سبز نشده است. شاهزاده گفت: این دختر تنها کسی است که گلی را به ثمر رسانده که او را سزاوار همسری امپراتور می کند؛
گل صداقت ..........
زیرا چیزی که به شماها داده بودم دانه نبود بلکه سنگریزه بود. آیا امکان دارد گلی از سنگریزه بروید؟؟؟!!!!



           
پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:گل،صداقت،,,, :: 11:14
R.M

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها